neděle 29. května 2011

Konec

Mám před sebou poslední noc a den na Kypru. Jak mi je? Asi nic moc. Na jednu stranu se nehorázně těším domů na jídlo a na všechny lidi okolo, na druhou stranu se mi tam vůbec nechce.

Zítřejší plán je jasný: ráno naposledy na pláž, pak dokoupit dárek pro mamku a halloumi, jet do školy udělat check-in a vytisknout palubní lístky, sprcha, dlouhé balení a boj s kufrem, poslední jídlo, odjezd do Larnaky na letiště a rozloučení s těmi, kteří s námi takhle pozdě pojedou.

Pilný den docela.
Popravdě taky pěkně únavný. Protože z Nicosie odjíždíme kolem půlnoci, nemá cenu jít předtím spát a pak navíc to čekání na letišti taky hrozně vyčerpává.

Jsem docela ráda, že islandská sopka přestala řádit, opravdu nerada bych trávila dny čekáním na letišti. Takže milá sopko, ještě to chvíli vydrž.

A moje úterý je už nyní naplánované na minutu přesně:
3.20 - Larnaka - Mnichov
7.40 - Mnichov - Praha
8.40 - přílet
9.00 - nalezen kufr na páse
9.10 - slavnostní ceremoniál na Ruzyni s rodinou
9.15 - zakousnutí prvního rohlíku
9.25 - odjezd domů
10.00 - na dálnici D11 zakousnutí druhého rohlíku
11.25 - příjezd domů
12.00 - SVÍČKOVÁ
12.30 - upadnutí do těžkého spánku
.
.
.
.
.
.
a tak dále :)

Loučím se tímto blogově s Kyprem. V červnu napíšu své hodnocení Erasmu a to bude ode mě zase na chvíli vše.
Pa ;)

P.S.: Tu zákeřnou zkoušku jsme s Jančou daly :)

Žádné komentáře:

Okomentovat