sobota 6. srpna 2011

Doma je doma

Původní záměr byl dlouhý článek. Dlouhý článek o tom, jaký byl můj červenec, co se děje v srpnu a bude se dít v září. Ale nechce se mi a tak za sebe nechám mluvit fotky. Užívejte prázdnin ať už u moře (které mi k.... chybí) nebo doma a nebo pracovně (jako já).
Ozvu se opět v září, ve kterém budu zářit.
Pa ;)



Zajděte se podívat do pražského Sex machines muzea (slabší povahy ať si ve třetím patře zakryjí oči nebo sundají brýle)












Krmení hrochů









Nový přírůstek do rodiny "Brokolice" si už stihla najít nového parťáka do nepohody Kukyho a zamilovat se do Boženky. Mne moc v lásce nemá, protože jí ukusuju hlavu. Ale Garrethovi ani muk.



Jednou za rok se stihnu vydat i za babičkou na Valašsko. Je tam pekelně krásně, ale pekelně nudně.



Žádné komentáře:

Okomentovat