pátek 10. února 2012

Jsem zpět!

Po témeř 4 měsících se hlásím zpět s blogem.

Trošku jsem ho přestavěla, jak jste si určitě všimli.
Mým přestavbovým heslem se stalo staré, známé "v jednoduchosti je krása". Tudíž je design obyčejný zeleno-šedý (avšak barvama z fotek to tady bude určitě hýřit) a název je zkrácen na jednoduché Ve světě (obyčejná 2 slůvka, která vyjadřují přesný účel tohoto blogu).

Taky jsem přidala možnost sledovat blog pomocí e-mailu a možnost napsat pod článek komentář, i přesto že nemáte účet na Google.
I po změnách zde najdete všechny moje předchozí články, takže můžete zabrousit i do doby před 2 lety.

Já jsem tam třeba zabrousila a osobně bych chtěla zkritizovat své články z Kypru. Slibuju, že už si zde nebudu vylívat srdce a psát o blbostech.

Od podzimu se toho změnilo hodně. Od osobního života až po barvu mých vlasů. A v neděli se ještě změní moje bydliště, páč jedu na 5 měsíců na Taiwan. Tak se těšte, protože tohle bude teprv jízda!!

1 komentář: