pátek 19. listopadu 2010

Zeměpis je základ

Nebudu zdržovat svýma oblíbenýma barvama, budoucími jmény svých dětí apod. To, že studuju Management cestovního ruchu na UHK asi víte. Rozhodně si nemůžu stěžovat. Tahle škola mě baví ;)
K tomuhle mě odmala vedl taťka. Nenásilným způsobem mi pověsil do pokoje politickou mapu světa a dával za úkol najít např. Venezuelu a její hlavní město. A mě to vždycky hrozně bavilo. Jednou mi dal za úkol najít Čad a to si pamatuju, že jsem ho hledala asi 3 dny. To, že si právě tímhle prochází moje osmiletá ségra je jen ukázkou, že to s náma myslí dobře.
Ale velkou zásluhu na tom má i mamka, se kterou jsem šla cca v devítce do cestovky jenom pro katalog a hrozně se zamilovala do práce v cestovce.

Mezi moje cestovatelské sny patří delší dobu Macchu Picchu, Japonsko (miluju jejich kulturu, zahrady, jídlo...) a nově i Zanzibar. Tak kdyby jste mě chtěl někdo pozvat do těhle míst, rozhodně neodmítnu. :)
Letos jsem byla na 4 měsíce pracovně na Rhodosu v Řecku, v nejbližší době mě čeká 3-denní pobyt v předvánoční Vídni a příští rok 5 měsíců na studijním Erasmu na Kypru. Takže se máte na co těšit.

Dost bylo nudného žvatlání o ničem, jedem na Rhodos!!! :)

1 komentář:

  1. Těším se na vyprávění z Kypru. Doufám, že se ti tam bude líbit.)

    OdpovědětVymazat